海上。

If you can't love yourself,how the hell you can love somebody else?

HELLO SOMEONE LIKE YOU

被A4盾伤透心的第一个星期零一天,听了阿呆的《Someone like you》有的人说自A4之后这就是巴基的角色歌了。在我回顾歌单的时候我又翻出了阿呆的《Hello》我忽然觉得里面有一段词儿和A4盾很像了。


Hello from the other side

这相隔千里的来电

At least I can say that I've tried to tell you

至少能让我不留遗憾地告诉你

I'm sorry for breaking your heart

抱歉我曾让你心碎成片

But it don't matter

但值得庆幸

It clearly doesn't tear you part anymore

不会再有人让你悲痛欲绝

but it won't anymore.

但也不会再有我们的从前


来品一品这口大刀。


评论

热度(7)